Followers

Wednesday 4 July 2012

surprise from my sisters n him ^_^

dalam 1 hari jumpa dua kali. hehe  sebab tengah free tunggu kelas tour guide.. jom jom update blog.. hehe ceritanya bermula begini.. jengjengjeng.. 

pada 1 hari 4julai sehari selepas birthday aku.. malam nisfu syaaban.. hehe  aku pn call lah lala " weyh jom g p.i baca yasin malam nisfu jom " .. lala ckp xboleh dia nk clebrate bday roommate dia lah apa lah.. oo xpelahh cmtu.. pukul9 muiz nk bwk pegi makan sb dia belum sambut lg bday aku.. 

so xpela.. smentara tunggu muiz buat "assignment " aku pn guling2 pikir nak buat muka apa kejap lagi ni sebab memandangkan ktorg tengah "perang dingin" sekarang.. hehe tiba2 dia ckp dh turun lift dah.. aku pun bergegas lah dengan baju kurung nya.. peghhh macam nk g kenduri.. asal jumpa orang tgh jalan je aku ckp nk g kenduri.. ahah yelah nk kelentong apa lagi.. xkan nk ckp " sy nk pegi makan dengan muiz " gila lah kan.. 

sampai kat kereta, aku mcm pelik slalunya naik sama2 kereta. tp arini muiz dah standby dh tunggu aku naik je.. so aku abaikan jelah.. memandangkan dia xlah romantik sangat nak plan ke nk prank aku time2 cmni kan.. dalam kete diam je.. maklumlah perang dingin xok lagi, hehe sorry :)

pastu sampai je puncak mutiara cafe dekat penanti.. hehe aku buat biasa jela.. slalunya bila keluar fon "haram" dipegang tau. tp harini bebas pulak. sebab dia pn bebas.. dia asyik call je. kejap2 call wer la, farid lah. yang aku xtahan tu farid tu.. setahu aku sepanjang kenal xde pulak kawan2 dia nama farid.. okay abaikan maybe sape2 yg aku mmg xknal.. hehe

bila masuk dah. duduk.. abg tu pn oder.. chicken chop 2, air bandung 2.. borak2 mo0d pn dah makin ok.. baru la dapat tengok muka dia sb td ego xnak tngok. haha siap bersongkok. aku cerita kt tok muiz kelua pakai songkok baju melayu bagai. tok gelak gila. haha. 

tiba tibaa jengjeng..... abg kedai tu anta chicken chop 4, air 1 jug.. berlaku la beberapa adegan " eh sy xoder ni pergi tnye balik sape yg amek oder ni cepat " aku ni kalau dah dapat bebas pgg fon, sibuk bertweet sampai lupa pulak nak amek port.. gaduh la korang.. haha..

lama2 sikit tiba2, muncul la 3 hamba Allah ni entah tercampak dari langit kot.. hahahahaha serius terkejut jugak azia, pain ngn si lala ade kt situ !!!!!! ya tuhan.. rupa2nya depe prank aku.. ceitt ! xpe2.. haha

assignment yg knon disiapkan tadi oleh si muiz rupanya2 benda alah ni lahh. dia dah angkut kawan2 aku anta ke sana awal2.. siap dengan video bagai kira cm prank tu menjadi lah.. hehe terharu lah kan.. hehe

ade lagi surprise.. kalau smlm dapat 1 slice blackforest. arini papppp sebijik terus.. haha.. sorry korang.. beli kek mahal2.. kalau beli slice je pn xpe.. pape pn thanks sangat2.. 

kpd azia, pain, lala, terima kasih sangat sudi bersekongkol dengan muiz menjayakan majlis tu.. sampai bila2 sy ingat.. hehe thank ^^ 

kpd abdul mu'iz bin nazelan.. serius xterfikir kepala dia tiba2 jd kreatif.. yela selama ni kita kan gila2.. thanks sangat.. for the present yang sangat bermakna.. thanks again my muiz^^


blackforest from secret recipe ^^

otototo, nak gi ane tu ?

muka merajuk ada lagi sikit. hehe

nyum3.. dapnye ^^

winkwink ^^

thanks ^^

lil sis saye sedang membungkus balik kek tu.. hehe

pain amboii minum sedap ke? hehe

cakkk ! mcm open house hari raye !! hehe

byebye nak balik dah ^^

dalam album ni tersimpan beribu berjuta kenangan ^_^

credit to my azia, my pain, my lala n my muiz :) 
hanim sayang korang semua tau ^^

No comments:

Post a Comment