Followers

Wednesday 4 July 2012

birthday celebration fasa 1

assalamualaikum semua. hehe first of all aku nak ucapkan selamat hari jadi kepada diri sendiri yg dh genap 19tahun. hehe. kt sini nak share sikit pasal birthday celebration fasa1, pelik kenapa fasa1 kan? sebab nye, yg ni ditaja oleh arif, lala n azlizah..

mula2 sekali memandangkan kelas marketing cancel kami pun trus keluar la. tunggu bas punya la lama.. hehe lala belanja aku tengok wayang sebagai hadiah hari lahir.. aku nak sangat tengok cerita madagascar.. serius 5bintang aku bagi utk cerita tu.. hehe best gila.. tergelak2 aku tengok cerita tu walaupun cerita kartun.. hehe thanks lala !

lepastu arif cakap xyah makan agi, tunggu dia sampai dulu. aku pun yeye kan jela.. arif belikan 4pcs secret recipe , utk aku as usual lah mesti blackforest, lala tiramisu, azlizah indulgence n arif choc fudge.. hehe

lepastu bawak pergi makan dekat mcd.. as usual lagi aku punya fav ofkos bigmac.. hehe.. thanks arif belanja ktorg.. terharu sangat.. memandangkan bday lala aritu belum celebrate kira mcm two in one lah ni.. hehe.. 

makan2 kenyang2 lepastu balik ^_^ happy moment :)

korang layanlah gambar2 bawah ni kayh !

kad yang dibuat khas oleh lala !

ofkos my lovely bigmac..

happy sesangat lah tu.. hehe

gambar dibawah ni pulak masa simple celebration pergi pc fair dekat sunway carnival haritu dengan sisters azia n pain skali.. seronok jadi birthday girl ni kadang2.. sb ada kwn2 yg caring !

seronok minah dua orang ni makan pizza. haha

kusyuk sangat adiks ku ini membuat pilihan. pain nak sangat makan pizza.. hehe

saye sayang kalian sangat2 tau !!

colourful sangat ^^

kat pc fair.. hehe

muah xoxo ^^

jom korang, aku dah lapar :(

okay aku dah lupa nama dia apa. pain pilih. haha nyum2

meatball ^^

arabian apa entah ni.. haha not bad ^^

chicken lime apa tah.. tp kecik je..

licin baq ang.. kenyang.. hahaha alhamdulillah ^^

the end. thanks friends ^^

No comments:

Post a Comment