Followers

Sunday 8 July 2012

jangan percaya pada cinta.

hai guys. jumpa lagi. huhu. today i wanna share u something. its about the word call love. u know what. we supposed to not believe in love, because love can make us suffer. pernah korang suffer sebab love? haha ofkos majority pernah menangis berguling guling sebab putus cinta. i bet !

ooh my gad, aku xnak terlalu terbuai dek detik manis sebab semua tu belum tentu kekal. actually mcm ni, lepas je aku putus cinta konon konon masa zaman jahiliah dulu. terus aku rasa mcm ahhh mana ada lelaki yg boleh setia, mustahil gila serius aku xpercaya, bg lah alasan apa pun mmg susah. sb akan ada tanda2 yg buat aku curiga. serius..

so mcm biasa semua hubungan lepas tu saje2 je. xde yg perlu dikenang. kerana yg terbaik itu hanya datang sekali dalam hidup aku satu ketika dahulu. dan aku telah pun membuangnya jauh2 dari hati. 

so memang couple, cinta sebelum kawen tu tak ada apa2 makna dalam hidup aku MULAI sekarang dan seterusnya. 

mcm skrang ni. xpayah couple. we just "friend" but we not declare to be a couple. aku xnak berharap sangat. sb nanti aku makan hati. so rendahkan sedalam2nya hati ke dasar. biar masa menentukan. got it? yeahh.

i will always be the girl who hate the word love. bukan nak cakap xsuka ke apa. tapi memang aku tak percaya. baru nak percaya, dah kena balik. so what can i do is just sit waiting for the pure n true love coming. 

thats all. bcs today i am very very dissapointed. haha. sambil dengar bigbang blue. selamat membaca, semoga hari2 anda berlalu dengan penuh gilang gemilang ^_^


No comments:

Post a Comment