Followers

Saturday 14 April 2012

SEKOLAHKU YANG HEBAT !!


Sekolah ku yang hebat menjadi tajuk entry utk kali ini. Hehe. Masa skolah tadika aku bersekolah di tadika kemas dan tadika pasti.. heheh lepastu masuk darjah 1 sekolah sk bendang siam. Buruk sikit namanya berdasarkan sejarah mengatakan bahawa terdapat orang siam buat bendang.. hehe

Masa sekolah menengah pulak aku sekolah dekat smk taman tasik taiping. Sekolah sains rancangan khas. Huhu tough jugak lah system dia.. dia nak bg sama standard dengan sekolah bainon. Ada aku kesah? Hehe

pictures di zaman kegemilangan dulu kala.. atau lebih tepat zaman muda kala.. hehe



ni geng masa sekolah n still sampai sekarang. perghh mcm2 kami buat masa zaman sekolah.. muka kami je lah.. hehe tapi apa yg kita lalui sebenarnya menguatkan lagi hubungan persahabatan kan? syg sgt dekat hampa.. tak kan lupa mcm2 peristiwa dekat asrama dulu.. fatin, alya, atirah, mira, iqa, izzah, ain, syaima, atiqah n malin.. 11 pretty sisters :)



hehe now cari lah dimana aku.. satu kebanggaan dizaman sekolah dulu ialah kawad kaki. bila kem tahunan memang gila kawad tattoo.. team kami tewas ni peringkat negeri.. memandangkan sekolah kami hanya mempunyai satu jenis kor sahaja iaitu krs so semua kalau tk tau kawad xtau lah.. hehe rindu semua !





hehe pendedahan gambar yg malu nye pun.. hehe ni masa gerkorama.. gerak kerja berasrama.. dlm grup aku, yg pakai baju rumah sukan tu semua penyokong, yg pakai blazer tu izzah n fatin masuk perbahasan, jersey tu ain dia masuk netball sebagai goal defend yg kalau terkena siku dia mc dua hari.. n lastly yg pakai baju kurung tu aku.. masuk nasyid solo lagu pertama.. serius tak tau mcm mana boleh terjebak masuk..muka tak muka nasyid langsung.. haha ni semua kak timah punya cerita.. huahuahua nasyid nombor3, bahas xingat, netball cam biasa kalah, penyokong nombor 1 ! haha sweet memory :) 


sebenarnya masa umur 6tahun aku dah pernah nasyid. n paling teruknya masa tu tiap2 naik kereta paktam, paktam pasang lagu yg aku nk pergi pertandingan tu n praktis.. n masa pertandingan boleh pulak aku sorang je yg nyanyi.. budak2 lain diam langsung.. memang kalah la kan ! haha sampai skarang paktam ingat n ungkit2 lagi peristiwa tu.. hehe love...




haa yang ni xboleh blah ! disebabkan keputusan pmr, budak2 yg dapat offer nak kluar pergi mrsm n sbagainya.. lepastu ktorg ingt nk gather lah ramai2 pergi outing.. disebabkan itu kami kena panjat pagar sekolah sebab guard kami tak jumpa ! nak naik asrama balik memang tak lah sb sekolah dengan asrama kena naik tangga 73 +- anak tangga ! sebab asrama di atas bukit so terpaksa turun tangga.. kenangan panjat pagar sangat aku ingat ! just imagine budak2 baik2 macam mana? haha terpaksa lah ! love...

thats all for this entry.. banyak lagi entry lain menanti.. love smk taman tasik !




No comments:

Post a Comment