Followers

Wednesday 11 June 2014

Wake Up My Dear Friend, Please..

Assalamualaikum . Harini aku geram berganda geram. Sebab baru dapat tahu member aku kena belasah dengan pakwe dia. Hellloo.. Kau sapa nak pukul2 orang? Laki dia kea pa? Memang dasar haihhh taktahu nak cakap.. Memang siot je kan ?!


Kami semua dah nasihatkan member aku ni, tapi dia degil. Terkejut terpana aku melihat kesan lebam2 pada kaki, tangan dan kepala si mangsa. Kalau aku ni lelaki yang gagah dan ber-sixpack, aku cari jantan tuuu tau x.. Sukati je nak pukul orang. Pukul perempuan pulak tu. Tak ada perasaan belas kasihan ke hati perut ke hang ni?!


Sapa pun aku rasa tak ada hak nak pukul orang camtu, tambah2 kau bukan pun laki dia ke apa, pakwe je kot. Sakit hati kami2 ni tengok member camtu. Aku suruh pergi report polis dia taknak. Haih apa punya jenis cinta la macamni.. Taktahu la nak kata.


Dua2 pihak sama je, yang laki rasa ada kuasa besar sangat nak pukul2 perempuan, yang perempuan rela dipukul still terima alasannya sayang.. Wake up girl wake up ! Tolong la serap nasihat2 kami ni dalam kepala kau.. Tolong hadam setiap apa yang kami cakap.. WAKE UP BABE WAKE UP !!!


Kita muda lagi, jauh lagi perjalanan kita, leave those shit things behind laaa.. Something good is waiting for you ! Syaratnya, tinggalkan yang sekarang.. Just let it go !


Masa aku break-up, dia yang nasihat aku panjang lebar sampai aku jadi bangun balik. Time dia, dia sendiri lemah. Kesian wey! Member kot.. Aku harap hang dengar nasihat kami.. Aku harap hati hang terbukak.. I always be there for you no matter how hard the situation is.. Sebab, hang ada masa aku susah..



Kepada lelaki lelaki diluar sana yang acah2 gangster nak pukul perempuan, tolong la. Stop it. Ce kalau orang pukul ke tampar ke sepak terajang mak lu bro, amacam???














No comments:

Post a Comment