Followers

Wednesday 21 May 2014

beard, mustache and messy hair ?



BANANANANA ~

Dah alang-alang kan aku punya plan hidup dah rosak. Sekarang aku nak plan yang baru diiringi oleh doa, aceyh.. InshaAllah..

Hari ni tetiba gatal nak share pasal "jejaka idaman malaya". Okay sebelum tu, meh aku nak ingatkan, ciri2 beragama baik dan bagai2 lagi ciri yg common yg semua orang nak tu, itu memang dah termaktub la. Semua orang nak, termasuk haku. So, tak yah mention kat sini lah eh.

Ni sesaje nak cakap ciri2 sedap mata memandang katako.. Bukan apa, saje jela, bukannya aku nak sangat. Sesaje jeww uols..

Nak ubah angin lah.. Acewyhhhh.. Mesti korang nak cakap "macam lah haku ni lawa sangat siap ada list ciri2 jejaka idaman malaya gitewww".. Alalaa ada haku kesah? Koserrr tau..

Calon2 nya adalah :-

beliau mestila tersenyum riang memandangku. cewahh. yela bang aji, kalau muka masam je buat apa. phewww



wah wah wah. sekarang hakak dah memilih yg ada jambang2 sikit gitew.. tapi tolong jangan serabut begini ye.....

janganlaa. hakak takut... 

actually selama ni hakak tak pernah ada kawan lelaki berjambang.. so i find its cute pulak tetiba. cehh tetibaa gitew.. adaaalerr sebabnyaa.. yang menjadi rahasiaa kerajaan sultan suluuuup.. hewhewhwe


kak limah hujung kampung pun cair weyy kalau cenggini rupanyaaa.. wahwahwahh ini kak bella punya hokayyy. haha


pastu perempuan skang kan suka lelaki katang dan sado kan.. urmmm bagi aku lah.. aku tak berapa suka.. ramai jugak kawan2 aku yg xsuka.. badan ketak2 ketul2.. tiba2 skrg hakak tersuka? ehh? halamakkk sudah terbalikkk.. kalau berpadanan dengan muka tak apa gak, camni


terpaksa bagi kecik sikit gambo nanti cakap hakak gatal pulak. haku saje je nak tunjuk. yg ni medium la. kalau kilat2 hazabbedahh sangat takyah la ye? hehe..

haihh la taylor.. jacob ke cap pingpong ke awak tetap sado..

Tu jelaa aku nak share.. Tok aku cakap kalau handsome2 pun jenuh nak berebut sedangkan yang huduh pun orang berebut.. So, takyah fikir banyak2. Just wait and see. 






No comments:

Post a Comment