Followers

Wednesday 8 January 2014

disebalik tirai KEMISAHKIRBY

Hai uols. aku begitu tertarik dengan nama KEMISAHKIRBY sehingga sanggup memecah rekod menukar nama fesbuk , wechat , twitter dsb. Sampai aku buang aku punya prinsip nak letak nama SITI NORHANIM MOHD ROSLI dekat fb supaya senang kawan2 nak contact , disebabkan aku telah dipanah cinta pandang pertama oleh Kemisah Kirby, jadi aku sanggup convert. cewahh !

Kemisah Kirby ni sebenarnya tajuk cerita dekat tv2 RTM tu.. tak perlu lah aku untuk menerangkan pulak sinopsis cerita tu.. cukupla kome tahu siapa kemisah kirby sebenarnya.. dia adalah seorang cikgu.. jangan main2 kemisahkirby pun ada lagu tau... tak caye cuba la search dekat youtube.. 

Walaupun nama tu kelihatan agak tak komersial berbanding nama nama famos amos cho chip yg dok ada sekarang ni. tapi aku rasa arghhhh kenapa abah tak letak nama aku kemisahkirby masa kecik duluuu :( hahahha sewel.. tapi bersyukur je dengan nama sekarang.. 

Haihh penat bercerita.. kemisah pun dah nak kemas2 kejap lagi kemisah nak balik dah.. lagi sejam.. uuuuu can't wait to go back ! kemisah nak jadi surirumah je, tapi kemisah kena jugak buat praktikal sebagai salah satu subjek untuk kemisah tamatkan riwayat diploma ni.. doa doakan lah kemisah jadi surirumah tangga yang berjaya dunia dan akhirat.. 

sekian saja dari kemisah untuk kali ini... assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment