Followers

Monday 16 September 2013

hanim kembali . siri 1 .


haihaihai. assalamualaikum semua.. 
setelah menyepi di entri terakhir epilog cinta khirana dah habis haritu.. baru harini aku kembali meniup segala habuk dekat blog nih..

memandangkan aku dah terminate broadband sebab just guna internet dekat fon je so aku dah jarang la nak on9 guna lappy.. sebab tu la aku xbukak blog kesayangan nih..

update terkini :
aku kini berada di minggu terakhir sebelum minggu study next week.. dan final exam aku bermula 25 hb 9 dan berakhir pada 11 october.. lalu latihan industri aku bermula pada 21 october.. bermakna aku hanya ada 10 hari utk settle up everything.. aku still tengah tunggu tempat praktikal aku di mana lagi so far..

doakan aku lulus semua subjek ye kawan2.. sebab aku xsanggup lagi berlama lamaan disini.. 3tahun aku rasa mcm lama sangat dah.. hehe.. aku sedang menikmati hari hari terakhir aku dekat uitm kesayangan aku - uitm pulau pinang..

p/s: doakan parut charlie aku baik cepat tau ! lots of love : hanimrosli :)



No comments:

Post a Comment