Followers

Wednesday 26 June 2013

epilog cinta khirana dah habis !!!

terlupa nak cerita pasal drama kegemaran aku kali ni.. epilog cinta khirana.. weee.. kalau nak tahu lagu untuk drama ni. ce kuatkan sikit volume komputer korang.. haa lagu blog ni laa..

unfortunately aku ter-----miss episod terakhir epilog cinta khirana.. sebab? haaa begini.. selalunya aku tengok tv dekat hempon roommate aku.. so aku pun lepas balik kelas sir azrul utk tour planning tu, acah2 nak masuk bilik.. cari2 kunci.. alamakkk.. x ada.. terlupa bawak..

gilaaaaa.. terus call roommate.. tak berangkat.. wey aku tawaf aras 7 ngan 8 tau nak cari dia.. xadaaaa! aku pergi lepak bilik lala.. main monopoli.. saja bagi ralit sikit.. dalam hati dah berbulu dahh..

tiba2 dapat text.. "akak dekat kristal baca yasin".. ooouh kristal? jauh dengan intan ye.. haha sabar.. bagi msg bunga2 sikit " akak balik la, saya rinduuu ".. padahal xbawak kunciiiiiii.. dia cakap lambat sikit.. hahahaa padan muka hanimmmm!!!

so.... aku pun termiss tengok cerita tu.. utk last episod.. kadang2 geram bila kita agak follow cerita, tapi ending xdapat tengok.. haha sedih !!!

okay, i like tasha shila ! she is very cute.. byeee

No comments:

Post a Comment