Followers

Sunday 2 June 2013

berurut !

assalamualaikum. harini pergi tengok movie dengan hanif dan ain.. hanif belanja tengok fast n furious 6. gila gempak cerita tu okay.. haha.. lama sangat pulak cerita tu.. sampai lenguh aku haa.. sabo jela.. hehe

lepastu pergi makan dekat kedai yg aku kerja aritu.. wah wah wah.. kemain aku membuli.. buat mcm si pembuli yg suka membuli aku.. hehe.. saje je ngusik.. sabo jela..

balik tu, aku sakit pinggang balik.. actually dah sakit daripada dua tiga ari haritu.. pasal yg dulu sakit tu laa.. yg jatuh tangga masa darjah berapa entah la.. dah banyak kali dahhh pergi berurut..

dah xlalu nak tengok muka tukang urut.. aigoo.. pagi tadi bangun nak solat subuh pun nak rukuk pun payah.. sakit gilaa.. petang tadi pergi jugak laa.. dah sakit sangat.. bila lagi nak pergi kan.. pergi jelaaa.. hehe.. nasib baik la toklang tu ada.. dia pun urutkan aku.. ada  bengkak dia cakap.. yelaa kesan jatuh  berbelas tahun dulu..

tok cakap nanti kalau baik kena putus ubat.. kena beli pulut dan sedekah dekat tukang urut tu.. kalau tak, penyakit tu datang balik..kata orang tua tua..

tapi dah selalu sangat aku berurut.. tak baik2 pun.. tok cakap sebab kalau urat ni, makan salah sikit dia sakit balik.. tapiiiii aku taknak jadi bongkok !!!! pliussssshhhh.. huhu..

harap2 pinggang aku kembali normal.. walaupun sakit ni datang balik dua tiga bulan akan datang.. harap2 okay la lepas dah urut ni.. amin~

No comments:

Post a Comment