Followers

Thursday 30 May 2013

tawaf putrajaya

cont.

cucu saudara tok ni semangat nak bawak kami pergi tidur jugak rumah dia.. demi utk tidak menghampakan hajat orang yg sdh pasang aircond dkt bawah just sb makteh aka tok nk dtg.. pergi jela...

mula2 pergi jumpa kakak tok dulu.. kesian nya dh tua mcm arwah toknek muka dia.. tok pun leleh laa jumpa dengan kakak dia.. aku tengok jela.. hehe lamanyaa tak tengok dulu kecik lagi hanim skrg dh besar bla bla bla.. salam meh meh cium sikit.. aku pun aaaa errr haaa haha.. fake smile jugak sb aku dh xingat dah.. tapi aku suka jugak jumpa sdara2 jauh tu.. at least kita tau kita ada adik beradik lagi.. hehe

pastu pukul 7 pergi ke putrajaya.. sampai sana kena sambut lagi.. aduyaii.. terharunyaaa.. their family baik sikit.. tudung labuh n i was like segan jugak lahh.. hehe.. malam tu pergi makan dekat mr kabab satu restoran arabic style.. hehe

sejak aku makan supplement yg beli drpr tasha tu.. selera makan mmg la bertambah.. supplement tu utk weight gain.. klu rasa dh berisi tu stop lah makan ubat tu. hehe tp aku memang makan banyka pun... cuma xnaik je berat.. haha

pastu tawaf half of putrajaya n aku xnampak pun sangat yela sebab malam kan.. nampak lampu jela.. pernah datang dah dulu2 when i was 9 y/o kot.. sebab masa tu  pakcik tu baru pindah.. his wife kerja dkt jbatan pm tu.. sebab tu dorg duduk kuarters tu.. so jalan2222 jela.. esok pagi nya (pagi tadi) balik rumah lang balik.. tp sempat lagi pusing putrajaya blah2 yg belu ditawaf semalam..last night lah malam ni.. tido rumah lang.. esok dh bertolak balik tepen.. yeaaa !

bersyukur dah dengan apa yg ada.. alhamdulillah :*

No comments:

Post a Comment