Followers

Tuesday 21 May 2013

10 days more !

hai.. lama gila tak update blog.. lama sangat.. last update pun pasal cameron punya trip.. hehe.. and now.. dah berhenti kerja pun.. guess what? aku kerja jadi waitress/ pencuci pinggan dekat kedai baru cu.. gle ahh.. tak sangka aku boleh cuci sisa sisa makan orang.. perghhh..

maybe first and last la kot aku kerja kedai makan.. letih kot.. terkial kial aku.. aigooo.. so another 10days aku dekat rumah sebab 1hb 6 aku dah kena balik.. tolak harini so dah tinggal 9hari lagi..

tadi dah girls day out dah.. aku, mira n atiqah kluar.. weee best ! nak shopping tp duit takda lagi.. sabaq jela.. hehe

kitorg jumpa cikgu fazil.. cikgu belanja makan dekat doli.. haha supposed to be kami yg belanja memandangkan hari guru but sebaliknya pulak berlaku.. haha thanks cikgu !

but i already promised them to belanja makan dekat kedai tempat aku kerja next week.. before goin back.. insyaAllah.. hehe

banyak benda nak kena buat.. hope to do it well.. kbaii

No comments:

Post a Comment