Followers

Monday 15 April 2013

holiday cameron highlands part ll

hai.. angin sepoi sepoi dirumah sendiri.. di atas katil sendiri.. cuti dua bulan bermula.. haritu dah update part1 punya.. now part 2 pulak tapi intenet begitu teghuk sekali coverage nya.. tp apakan daya.. guna je lah.. heee

hari terakhir ktorg dekat cameron tu, bangun around 9-10 mcm tu.. check out.. remember about the ring? i've lost it.. ohh god.. xtau mcm mana.. masuk je dalam kereta nak gerak dari apartment tu pergi shopping, tengok jari dah kurang satu cincin.. tinggal cincin jade tu je.. how come boleh hilang? xsedar pulak tu.. seingat aku, aku pakai cincin tu skali dengan jam.. entah mcm mana hilang.. sorry :( nnt aku buat cincin yg sama tau.. huhu

ktorg beli barang2 dekat kea farm.. beli stolobeli, fridge magnet tu aku beli time kt pasar malam brinchang lg.. pastu beli jagung.. sebab murah.. beli teh sebab aku suka teh grape tu.. beli untuk jiran tetangga.. tettttt..
lepastu ktorg pergi avant choc.. miss nak shopping choc.. aku xbeli apa2 pn.. just beli blackforest cake je.. we celebrating lala's birthday with all those kecik2 kek kt situ.. we had so much fun there.. n yeah, oredy missing u guys.. :(

lepastu turun balik dan singgah rnr sungai perak.. makan dekat sana.. omnomnom.. sampai kampus dalam pukul7 sebab pergi jeti mereka nak beli tiket balik kampung terus.. esok pagi nye terus balik lepas mak lala datang..

p/s : semoga friendship kita kekal selamanya.. i love you guys :)




No comments:

Post a Comment