Followers

Wednesday 22 August 2012

selamat hari raya ^_^


Assalamualaikum semua. Hehe first of all, aku nak wish selamat hari raya maaf batin pd sesiapa jelah yg baca ni. Hehe. Brapa banyak psang baju raya kome taun ni? Hheheh

Raya tersangat lah busy haa. Smpai xsempat nak petgi beraya, baru pergi raya harini. Dah raya ke4 dah. Ish3. Hehe tu pn sb kaer ngn ain datang amek.

Sepupu aku pulak bertunang raya ke3 tu yg bertambah2 kebusyan nye. Hehe. Harini pergi rumah awek et ada kenduri dengan kaer, ain, padel, taufik, et.. pas makan2 lepak2 pergi rumah bonzer pulak ngn akim na tiqah skali..

Petang tu baru gerak g rumah maktam sb ada mkn2. Xplan pun tapi dh depe nk drop aku alang2 singgah skali. Balik tu hakim anta aku ngn tok balik rumah. Begitulah ceritanya.

Raya tahun ni tema aku pink, tema yg kebanyakkan tahun aku guna. Baju kurung aku pulak kebanyakkan nya semua pink + purple. Dh xde kaler lain dh.. betapa fanatiknya aku dekat pink.. hehehe

Kalau tiap tahun kaler pink pun aku xkesah sebenarnya. Hehe. Next year insyaAllah hijau kot.. kan kan? ^_^

gambar raya nanti lah aku upload yehh penat byeee...

No comments:

Post a Comment