Followers

Thursday 9 August 2012

busy keterlampauan..

assalamualaikum semua. how are u guys? im fine alhamdulillah.. sekian lama x update belog ku yang kian berhabuk ini.. busy tersangat2 sampai xde masa nak suka suki.. huhu..

sekarang ni kan mid term, tu yang banyak sangat kerja tu. semua test pun nak buat masa ni lah, assignment pun nak kena submit minggu ni jugak lahh. xsemua la ada lah yg perlu. skrg ni hari jumaat, besok dah sabtu ahad. mmg aku akan menghabiskan masa aku dengan notes n 100 slides tour guiding skill tu jelah nampak gayanya.. 

nak buat macam mana, tu semua lumrah seorang student mcm aku.. kalau dulu aku xtau apa itu erti stay up, sekarang aku dah merasa tidur 3 4 pagi buat kerja. kerja2 tu kalau xbuat, fail lah jawab nya. xpela fail ke x belakang kira, skrg ni usaha je dulu.. betul x? hehe

kebusyian aku ni rupanya mengundang luka kecil di hati dia. maaf laa.. busy smpai x ada masa nak jumpa, nak bbm pun susah.. i am so sorry :'(

ni pun baru balik print outline public speaking. kor punya subjek pun dah rasa berat mcm killer subjek. acane tu.. huhu.. baju pun xbasuh2 lagi. entah bila nak basuh aku pun xtau.. balik kor nanti la kot. today break fasting sorg2 kt bilik. xpela, aku belum penah rasanya berbuka sorg2. so today lets do it. ^_^

kesimpulan yang aku dapat drpd hari2 yg berlalu ni, just make it simple. jangan rumit2 kan. walaupun aku ni kadang2 kelam kabut jugak orangnya. tapi xpe lah. chill okayh hanim. u can do it babeyhh.. trust urself ^_^

thats all, selamat berpuasa untuk hari2 yang terakhir ni semoga kita semua peroleh manfaat drpdnya. insyaAllah kbai =)

No comments:

Post a Comment