Followers

Friday 20 April 2012

SuGar DadDy??


assalamualaikum. Pertama tama nya aku ingin mengucapkan terima kasih kepada kawanku kerana sudi berkongsi cerita mengenai hidupnya..

kisah ini mengenai seorang rakan yg kukenali tak lama dahulu. Dia member kebenaran utk aku menulis tentang kisah hidupnya disini.. tetapi dengan syarat identitinya tidak dihebah.. hurmm camni citenye mak jemah.. kawan aku ni lelaki tp menyerupai perempuan.. tp bukan lah tukar jadi perempuan.. dia still lagi lelaki.. takde yg bertambah takde yg berkurang.. sewaktu aku menemuramah beliau, dia kelihatan bersahaja tp dalam hati jiwa raga dia aku xtahu lah kan..

hurmm dia cakap dia jadi mcm ni dah lama.. dia sukakan lelaki yg comel2.. lepas dia tengok yg comel2 dia akan berkenan dan mintak nombor telefon.. selalunya mangsa2 dia adalah orang2 kaya tua bergaya.. hehe dia cakap dia berkenalan  dengan gula gula bapanya itu melalui internet ataupun ditepi2 jalan.. hehe tak kira lah kat mana pun jumpa asalkan Nampak oke...

dia cakap selalunya sugar2 daddy nya ini, adalah dating daripada yg kurang mendapat layanan daripada isteri..ataupun kurang kasih sayang.. hehe aku pun pelik tp aku tulis jela apa yg dia cakap.. hehe
aku tak berani nk cerita detail2 walaupun dia bg kebenaran tp aku rasa mcm mengaibkan pulak.. benda ni kan sensitive.. yela banyak orang pandang mereka ni dengan pandangan yg negative tp kita xtahu kana pa sebab diorang jadi mcm tu.. so don’t judge a book by its cover okey ! hehe

tapi dia ada cakap kat aku, satu hari nanti kalau dia nak kawen dia nak istri dia tu seorang yang cantik, bergaya pakai subang berjela2, pakai heels n pendek kata nampak feminin habeh lah.. so aku memang out of list lah kan.. hehe apa2 pun aku doakan yg terbaik utk dia :) 


itu jelah utk kali ni.. nanti kalau dia bagi kebenaran utk di interview lagi, aku akan update isu ini diruangan ini.. sekian terima kasih.. saya yang melaporkan bagi tvhanim J

No comments:

Post a Comment