Followers

Monday 3 November 2014

NEW LIFE 2014

Assalamualaikum. Fuhhh *tiup habuk dekat blog ni* gila lama tak update chuols. Akak busy gila. Internet dekat laptop memang tak ada la kan. Ni la baru berkesempatan nak bukak.

Apa yang dikatakan dengan NEW LIFE 2014 ? Jadah apa bulan 11 baru nak new life, orang dah nak masuk akhir tahun dah nak wassalam dah aku baru nak new life. Actually aku dah masuk degree dah. Alhamdulillah... Aku dapat apa yang aku nak. Bachelor of Business Administration (Hons) Marketing. Aku apply Human Resources sebenanya tapi rezeki ada dekat marketing kot. redah jela. lagipun sebelum ni aku kerja kan sales coordinator dekat Flemington tu department sales & marketing. So macam related jugak la. Memandangkan aku minat skop kerja macam tu jugak.

Yang tak berapa best nya aku dapat further kat Penang jugak. Hurmmmm actually i need new environment... Diploma 3tahun kot dekat tempat yang sama. Hurmm tapi fakulti aku dekat Bertam. Pagi2 naik bas pukul7 pagi buta. Pernah la beberapa kali aku merempit. Nak mampos rasanya. Lenguh baiiii. Kau hingat dekat? huhu. Dugaan kan....

Tapi dengar cakap next sem kitorang dah pindah terus dekat Bertam tu. Maigad. Ada apa wey dekat sana? Nan hado apa. Hado la sunshine dengan Mydin. hurmmmmm. boleh laaaa. kan.... yang penting aku nak get out from here. tempat yang banyak suka duka pahit manis zaman dulu kala.

apa pun , aku bersyukur dengan hidup aku sekarang , aku dah tak mintak lebih dah. cukup lah aku nak berjaya menamatkan tempoh ijazah aku ni. grad on time. inshaAllah aminnnn ya rabbal alamin..

that's all. love ya !



No comments:

Post a Comment