Followers

Sunday 18 May 2014

will be the last..

Hai.

Since ak dah break up, so sorry to all brotherhood group - sebab aku dah unfriend korang.. Bukan aku tak profesional. Tapi aku tak boleh tengok gambar dia yang ada melalui wall korang. Sebab aku masih dalam proses "pulih". Memang setengah akan cakap eh ober la mcm mati laki. Tapi ni bukan kes mati laki. Kesah ni simple je. Putus cintanya yang hampir 3tahun terbina.

Perit dan sakit. Aku bukan nak raih simpati. Aku cuma xnak korang salah faham kenapa aku unfrend dari fesbuk. Tapi kita tetap kawan.. Aku cuma xnak tengok gambar dia. Bayangkan, aku sedih bagai nak gila dekat sini then aku tengok gambar dia happy macam wauu heavennya putuih cintaaa!

Walaupun aku xtahu sebab apa..Mungkin dia menyampah dengan aku..

Terima kasih sangat2 kepada kawan2 yg masih setia memberi semangat untuk aku.. Yang setiap harinya bangun tidur ada je kata2 semangat masuk melalui handphone aku.. Terima kasih.. Ini adalah pengajaran terhebat dalam hidup aku.. Paling hebat..

Teringat kisah best friend aku, yang kematian kekasihnya. Yang haru biru hidupnya ketika itu. Tapi sekarang dia dapat yang lagi baik.. Kami semua gembira untuk hang Atiqah.. Sedih2 dulu dah terubat juga.. Setiap perkara yang berlaku ada hikmahnya , right ?

InshaAllah aku akan cuba pandang dari sisi yang baik.. Yang Allah nak uji.. Atau Allah mahu aku berbalik pada DIA.. Atau kifarah2 dosa.. Selebihnya aku takkan berdendam dengan dia.. Aku doakan dia bahagia. Ayat klise kan?

lambat laun, akan jadi juga kan kalau dah memang tak ada jodoh?



lesson learned -


i am in the last stage.


it may take a month or even a year..


this is me. 




This is the last i write about you man. 




No comments:

Post a Comment