Followers

Tuesday 17 December 2013

TUKAR ke KEKAL ?

Assalamualaikum. sedang apakah anda disana? *winkwink* actually aku dalam dilema sekarang ni. memandangkan aku dah nak habis diploma inshaaAllah bulan 3 ni.. so aku macam still terfikir.. berbelah bagi segala.. patut ke aku tukar kos?

bukan apa....ramai yang nasihatkan aku supaya tukar kos.. tourism is kind of interesting jugak. but in the future nanti...... aku tak tahu la...

aku minat bisnes tapi aku xtahu i can deal with all those maths matters or not.. finance or whatsoever --
hurmm.. *fikir panjang*

cita2 terbaru aku atau pun yang paling terkini, aku nak jadi surirumah je kalau ikutkan. surirumah sambil menjahit. is it okay guys ? -urghhh help me pretty pleaseeeeeee-

tapi macam la family aku terima nak jadi surirumah.. haha. you must be kidding me huhh? haha. entahla. masih tak nampak nurrrrr... haha... what i'm supposed to doooo..

diakui-aku jenis yang tanak fikir banyak2 sangat. tolak siap2 la all those science subjects and courses.. sebab FAKTA abadi tentang aku : I HATE SCIENCE SINCE I WAS IN PRIMARY SCHOOL : sejak2 kena tanam pokok taugeh guna biji kacang tu. tak tahu la kids nowadays ada buat lagi ke tak projek tu. to me, i dont like it .

antara courses yang berlegar legar dalam kepala aku sekarang ni : bisnes mgt (human resources) and..... office system mgt.... tu je terfikir sementara ni.. hurmp..

tapi aku still sedang memikiorrr. mengkaji. -tah apa lah aku kaji kan-

to anyone yang nak bagi cadangan, u are allowed to do so :) please help me. hehe. tqsm :D


No comments:

Post a Comment