Followers

Sunday 8 December 2013

rahsia kita berdua.




"....biar kita berdua saja yang tahu,
cerita kisah kita,
tak ada siapa perlu tahu,
rahsia kita berdua ....."

kata Aman kepada Aminon. Tersentap Aminon mendengarnya. Lalu dikuatkan semangat Aminon untuk berkata.

".....jangan risau, no one will know.. about us.. only us..."

: bagusla begitu, tak perlu meng-war2kan- seisi dunia. belum tentunya jodoh berdua. :

aku mengambil iktibar dari kisah Amin dan Aminon dan ku adaptasi kedalam cerita ku sendiri. Dahulu berdua sekarang bersatu. eh? haa. status tidak penting. walaupun aku dan dia hanya berkawan sekarang namun. tak semestinya perlu bermusuhan bukan?

aku cuma perlu berfikiran secara rasional dan matang. tak perlu terburu buru membuat tanggapan. teruskan mengukir senyuman walau hatimu digigit kepiluan.

wanita dan perempuan, anda bukanlah , KITA bukanlah seorang yang tak bisa hidup tanpa adanya laki laki. siapa yang pernah suatu ketikanya kecewa, jangan terus lemah, walaupun semudah ABC aku menaip cerita ini, namun percayalah , tak semudah itu.

buatlah apa yang kita suka. dengan siapa jua. walau bukan dia. just go on ! move on! live your life ! trust me you will be happy ! tinggalkan masa lalumu. jadikan pengajaran. you deserve better babe :)

: kepada awak sahabatku yang sedang bersedih, sabar. entry ini untuk awak. ya awak. dan yang lainnya termasuk aku. muhasabah diri . assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment