Followers

Tuesday 15 October 2013

SNH..

assalamualaikum. hurmm.. harini aku buang tebiat sekejap.. sebenarnya aku nak cari a guy.. yang punya nama , huruf pertama sama seiring dengan nama aku..

aku pun cari la dekat facebook.. susah.. kalau ada pun.. xberpuas hati.. sesaje je sebenarnya.. hehe

contoh nama yang aku search.. saiful hakimi.. syafiq hakimi.. dia macam (s)iti (n)or(h)anim.. hurmm.. 

xde motif pun sebenarnya.. sessaje je. hehe such a cute couple when u see dekat kad kahwin tu.. amir dan amira.. hidayat dan hidayah.. rosli dan roslina.. farid dan farah.. lagi apa ek.. wahi dan wahida.. wahhhh..

tu jelahh.. tapi aku bersyukur je ada abdul muiz tu.. its not like aku nak guy yang pangkal nama sama dengan aku.. aku saje nak tahu je either ada ke tak dekat luar sana nama sama.. heh.. thats all. :) kbai

No comments:

Post a Comment