Followers

Friday 25 October 2013

I HATE TANGKI AIR !



perati betul2 gambo tu. tengok dengan mata hati akal segala. aku paling xsuka menatang tu.. MELAINKAN....... ia berwarna PINK..

aku sanggup pindah rumah sewa semata2 masuk2 tengok dalam bilik air ada tangki air.. nampak macam merepek tapi nak buat macam mana.. tatott..

aku terbayang bayang je rambut berjuntai segala dalam tu. memang menangis la.. kalau aku ditinggalkan dalam tu dengan tangki air dalam gelap komfem pengsan meraung2 la jawabnya..

kalau dekat rumah aku nanti. kalau terpaksa ada tangki air dalam bilik mandi.. akan kuusahakan mengecat tangki tersebut menjadi warna merah jambu.. baru lahh seronok.. hehe sejuk je mata memandang.. kannn.. sekian perkongsian tentang tangki air untuk harini :)

No comments:

Post a Comment