Followers

Thursday 20 June 2013

terminate broadband celcom

Haii.. salamm semua.. sedang apakah? Gua sihat je alhamdulillah.. entri ni saje2 nak tulis sebab gua subscribe internet digi ni..

Harini gua dah call abah.. bagitau tentang broadband punya bil dah keluar. Dengan rasa bersalahnya aku cakap kat abah yg minta dia terminate kan brodben aku tu sb ksian lak kat abah.. moto gua baru je rosak kena 400 lebih.. baikk kann hehe

Abah cam pelik la abeh tu pasni aku nak guna apa kan.. aku cakap xpe nnti aku cari yg murah skit. . Sb kwn gua ada jual sim tu topup je 25rggt.. unlimited lg.. tu ingt nk try.. abah cakap ok je xkesah..

Skg ni dh da blanded learning laaa.. so penggunaan internet tu agak perlu.. sb kena sejam menghadap komputer bersama lecturer..

Okay lahh.. mata dh rabak.. goodnight xoxo..

No comments:

Post a Comment