Followers

Wednesday 10 April 2013

kenapa fb aku SITI NORHANIM MOHD ROSLI?

hai hello ^^.. kenapa erk? ada jugak orang yg dok pertikaikan bila nak add tuh..
"HOI GILA TAKDAK PANJANG LAGI KE NAMA?"
"TUDIAA.. SEKALI NAMA CIK ROSLI SKALI.."

senyum tak perlu kata apa apa~ hehe.. sebenarnya buat fb tu aku ingat aku nak connecting people.. kawan2 lama yg bertahun tak pernah jumpa.. semoga dengan nama penuh tu dapat connect balik.. bukan apa.. aku sendiri pun payoh nak contact dengan kawan2 lama.. sebab nama fb pun dh memang xjumpa.. kadang2 nama "boodak chomey", "are-leyya".. hello? aku pun x dapek nak nolong kalau gitu..

for me lah, its better to put our full name. its for me. just accept my opinion okay? lagi pun i don't simply approve friend request.. yg kenal sahaja.. kalau xkenal sorry lah.. bukan apa.. kadang2 nanti pop out dekat chat hai bagai2, please tolong klik link ni ye, tlong like picture sy tu sy masuk contest.. *pls pls pls ni  bukan bajet retis ke apa but mengaku jelah korang semua pun pernah diganggu oleh strangers*.  kalau kita xlayan, japgi dapat la cuci mata tengok status "ingat lawa ke sombong nak mampoih".. kita macam erkk? *walaupun status tu bukan utk kita kennnn*

some people said, "eh bagus la kenal dengan ramai orang lagi, apa guna buat fb kalau xnak kenal dengan strangers". yaaa ofkos.. memang betul but ce korang tengok jumlah friends korang.. daripada 5000 berapa yg kenal dan telah menjadi kawan? aku bukan perempuan gersang yg nak tunggu lelaki2 hensem bergaya im "hai awak".. hello..

tapi kalau atas urusan lain aku accept je.. tengok keadaan jugak lah.. REMEMBER ! this is only my opinion.. dont judge me ke apa apa.. malas nak dengaq.. tu jela sebab kenapa aku letak nama SITI NORHANIM MOHD ROSLI.. byee xoxo..


2 comments: