Followers

Thursday 5 April 2012

tertekan..


Hai. Assalamualaikum.. apa korang buat kalau tertekan? Hurmmm.. aku menghadapi satu masalah yg membuatkan aku terus bertekad sampai nak jual handphone n off broadband.. punya la tertekan.. hehe tapi sebenarnya, ni semua dugaan dalam hidup.. asam garam kehidupan.. sebagai manusia mcm aku, haruslah aku terima kan..

Yang paling penting, berdoa.. tp satu kelemahan aku, bila susah baru nak ingat Allah betul2.. bila biasa2 je, biasa2 jugak lah aku buat dgn Allah. Misalnya bila solat basa2, sekejap je doa.. bila sedih, ada masalah, panjang doa aku.. mengalir airmata aku.. adat la tu kan.. aku harap segalanya baik2 je..

Senang je nk cakap, bersabar bila ada ujian tp yg menanggungnya? Sb tu la da pepatah mengatakan, berat mata memandang, berat lagi bahu memikul.. bye assalamualaikum J


No comments:

Post a Comment